Jan 29, 2013

#PASerabut : Sebab Sebenar Nik Aziz Menyambut Ulang Tahun Kelahiran Bersama Karpal Singh


1. Baru-baru ini, ShahAlamRebels telah mengeluarkan gambar pada mana Nik Aziz telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-82 di kediaman Karpal Singh di Jelutong.

2. Kononnya mereka bermesra dan nampak seperti sahabat lama. Tetapi bukankah sepatutnya Karpal yang sepatutnya melawat Nik Aziz kerana sambutan tersebut adalah sambutan meraikan Nik Aziz?



3. Sebenarnya, Nik Aziz telah dipanggil 'mengadap' Karpal 'The Godfather' kerana insiden penyokong PAS Pulau Pinang baru-baru ini yang telah melakukan demonstrasi di hadapan pejabat Karpal Singh.

4. Maka panggilan 'mengadap' ini adalah bertujuan supaya Nik Aziz meminta maaf secara peribadi kepada Karpal Singh atas tingkahlaku PAS Pulau Pinang tersebut.

5. Maka benarlah dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan bahawa PAS terletak di bawah telunjuk DAP sebenarnya. Benar jugalah bahawa 'Tuan Guru' yang diagung-agungkan oleh penganut PAS ini sebenarnya ber'tuan'kan Karpal Singh.

6. Disulam panggilan 'mengadap' tersebut dengan kononnya melawat Masjid Jamek Batu Uban, masjid pertama yang didirikan di Pulau Pinang.

7. Sampai bilakah agaknya penganut PAS ini akan terus tertipu dengan sandiwara sebenar yang berlaku di antara PAS dan DAP ini?

8. Berapa banyakkah hutang PRU-12 PAS yang belum terlunas dengan DAP. Dan menjelang PRU-13 ini, adakah Nik Aziz mahu memohon peruntukan tambahan lagi untuk menggerakkan jentera PAS yang semakin hari semakin berkurangan.

9. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!

4 comments:

Anonymous said...

Gila apa ke Blogger ni??? Main pakai andaian jer... fakta tak ada... budak sekolah tadika pun boleh buat... Betul lah, gunakan hak untuk berfikir... saya nak gunakan hak saya... saya fikir, anda suka buat fitnah...

Anonymous said...

Nak kiamat dah

Anonymous said...

Boleh dimajukan untuk tindakan saman ni... ni kejer cybertrooper yg bertopengkan nama Islam ni agaknya???

Salah Ad-din said...

Mengapa saya berani mengatakan begini adalah sekiranya tuan-tuan berfikir, mengapa beliau tidak melawat Lim Guan Eng, Ketua Menteri PP. Mengapa tidak melawat Pesuruhjaya PAS PP. Walhal, Karpal Singh cuma Presiden Part DAP. Apa dasar Nik Aziz berjumpa dan meraikan sambutan hari jadinya di kediaman peribadi Karpal dan bukannya di pejabat. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!