Jan 6, 2017

#Eksklusif : [GAMBAR] Anak Lelaki Tun Mahathir GAY, Anak Perempuannya Pula Minum Arak, Tomboy?!



1. Kecoh di Facebook hari ini apabila ramai mendedahkan tentang seorang individu bernama MAZHAR MAHATHIR yang secara terang-terangan mendedahkan gaya hidupnya sebagai seorang homoseksual dan mengaku di laman media sosial MySpace yang dia merupakan kaki minum.

2. Lebih memeranjatkan lagi apabila satu blog pro-pembangkang pernah mengeluarkan berita ini pada pertengahan tahun 2010 lagi.

3. Berikut merupakan gambar-gambar yang diperoleh daripada Facebook Mazhar Mahathir dan blog pro-pembangkang yang dipercayai anak bongsu kepada Tun Dr. Mahathir.



















4. Semasa melakukan kajian tentang Mazhar Mahathir ini, saya bertemu pula dengan isu yang juga pernah dibangkitkan oleh blogger pro-pembangkang tentang kononnya anak perempuan negarawan ini bernama MAIZURA MAHATHIR yang memaparkan gaya hidup bebas dengan meminum arak dan berpewatakan seperti lelaki.















6. Sekiranya gambar-gambar ini palsu ataupun individu di atas bukanlah anak kepada Tun Dr. Mahathir, saya memohon agar beliau ke hadapan dan menafikan perkara ini dengan segera.

7. Seperti mana yang beliau katakan, sekarang ini beban pembuktian adalah kepada yang dituduh.

8. Blogger Rezqeen Hill ada menulis satu artikel mengenai Mazhar Mahathir memaki YAB Perdana Menteri Malaysia sebagai murtad.

http://riziqin.blogspot.my/2017/01/pemain-pedang-tuduh-pm-najib-sebagai.html

Blog pro-pembangkang yang pernah mendedahkan perkara ini adalah:




13 comments:

Anonymous said...

keterujaan untuk memperbetulkan kekhilafan yang dilakukan oleh pihak yang berjauhan, membuatkan diri sendiri kekurangan kesempatan untuk memperbetulkan kebanyakan kekhilafan yang dilakukan oleh orang yang terdekat dan pihak yang berhampiran. sekadar sati iktibar.

Anonymous said...

So? Whats is the point? Keluarga masing2 ada masalah masing2.

Anonymous said...

Aib sendiri telah terbukak.

See?

Gee Jay said...

Akhlak & iman tidak bleh diwarisi...bapa imam ank x smstinya imam..bc kisah nabi noh je istri & ank nabi noh kafir...nk ckp Tun M tu x layak tadbir negara la tu...jd org yg korg sokong2 sgt layak ke...istri ank2 dia brakhlak mulia ke...kot nk burukkan org jgn buka aib sluruh klrga dia nti Allah buka aib pnulis ksng trduduk trus trsembam ke tanah nti...inilah akhlak org2 akhir zmn...

Anonymous said...

Gee Jay: "kot nk burukkan org jgn buka aib sluruh klrga dia nti Allah buka aib pnulis ksng trduduk trus trsembam ke tanah nti" - Kalau nak pikir macam tu, kiranya skrg ni Allah tgh buka aib mahathir lah ye? Oooo....macam tu.

anonymous said...

Stupid like anything

Anonymous said...

Setuju.. iman bukan diwarisi. Sedangkan anak nabi Noh pun orang yg engkar kpd Allah.. apalah nak diherankn sgt kita org biasa ni. Yg buat artikel ni elok semak diri sendiri dulu, perbaiki diri sendiri, tingkatkn iman sendiri dahulu sebelum menyemak iman orang lain.

Anonymous said...

Selama ni keluarga org UMNO dicaci maki. Bila kena kat pemimpin PH mcm2 alasan. Siap kaitkan dgn anak2 nabi2 la. Diri sendiri beriman sgt ke? Tak suka kebenaran jangan baca. Pegi baca fitnah di blog2 PH.

Unknown said...

Dorg punya keluarga, dorg punya hal lah. Ko punya keluarga lg teruk beruk kot.
Lagipun Mirzan & Maizura tu keduanyavanak angkat Tun. So lantak dorg lah, dorg punya hidup, ko menyibuk iru apa hal. Adalah awak bagi dorg makan, minum & keperluan dorg.

Unknown said...

Dorg punya keluarga, dorg punya hal lah. Ko punya keluarga lg teruk beruk kot.
Lagipun Mirzan & Maizura tu keduanya anak angkat Tun. So lantak dorg lah, dorg punya hidup, ko menyibuk tu apa hal. Adakah awak bagi dorg makan, minum & keperluan dorg.

Anonymous said...

Zan nabi noh tu islam baru nk disebarkan..kepercayaan pada islam baru nk bertapak..zan sekarang islam dh kukuh..m'sia ni di kuasai islam..tetapi tun pulal memperjuang kn lapir pulak selepas jadi pm7

Zaraiqram Printing said...

Setuju Sis

Zaraiqram Printing said...

Setuju