Dec 25, 2011

Cara Yahudi Menghancurkan Negara Islam


1. Di dalam buku Protokol Ilmuan Zionis, telah tertulis 5 langkah yang perlu dilaksanakan untuk menghancurkan sesebuah negara.

2. Cara tersebut mestilah dijalankan dari dalaman dan digerakkan oleh agen-agen Yahudi samada agen tersebut sedar ataupun tidak tahu dia digunakan.

3. Langkah ini dijalankan dalam jangka masa panjang. Yang penting bagi Yahudi adalah penanaman agen itu terlebih dahulu.

4. Agen ini mestilah rakyat tempatan dan boleh mempengaruhi pemikiran majoriti rakyat negara tersebut.

5. 5 langkah tersebut adalah:

a. Menimbulkan ketidakpercayaan sesama rakyat. 

b. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap penguatkuasa undang- undang terutamanya Polis. 

c. Menimbulkan ketidakpercayaam terhadap sistem kehakiman dan perlembagaan. 

d. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap pemerintah, kerajaan, raja dan pemimpin majoriti. 

e. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap Tuhan, amalan keagamaan, pantang larang agama. 
(Sudahkah ini berlaku?)

6. Dalam masa 5 langkah ini berjalan, akan muncul kumpulan ekstremis yang akan mengepalai rasa ketidakpuashatian terhadap kepimpinan negara tersebut.

7. Di sini adalah suatu bentuk kesempatan kepada Yahudi untuk menyelinap masuk melalui golongan ekstremis, revolusis, pemberontak.

8. Secara sedar atau tidak, kelima-lima langkah ini bercanggah dengan Rukun Negara kita. Rupa-rupanya, Tun Dr Ismail dan kumpulannya mencipta Rukun Negara berasaskan kepada anti-gerakan Zionis.

9. Rukun Negara;

a. Kepercayaan kepada Tuhan
b. Kesetiaan kepada Raja dan Negara.
c. Keluhuran Perlembagaan
d. Kedaulatan undang-undang
e. Kesopanan dan kesusilaan

10. Di Malaysia ada satu pihak yang membawa agenda Yahudi ini secara langsung dan terus.

11. Pakatan Rakyat. Bagaimana?

a. Menimbulkan ketidakpercayaan sesama rakyat.
Mewujudkan ketidakpercayaan antara kaum majoriti Melayu dan minoriti Cina dan India. Mewujudkan satu kaum yang kononnya rasis dan berat sebelah dan menindas kaum lain.

Buktinya:


b. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap penguatkuasa undang- undang terutamanya Polis.
Memberi imej kepada masyarakat bahawa korupsi berlaku secara berleluasa di kalangan anggota penguatkuasa undang-undang. Membina emosi yang negatif dan benci terhadap anggota penguatkuasa secara menyeluruh. 

Bukti:




c.  Menimbulkan ketidakpercayaam terhadap sistem kehakiman dan perlembagaan.
Mewujudkan satu tanggapan bahawa perlembagaan negara tidak betul. Memberi tanggapan kepada umum bahawa sistem kehakiman negara di pengaruhi oleh orang-orang berkepentingan dan menyebelahi sesetengah pihak.

Bukti:



d. Menimbulkan ketidakpercayaam terhadap pemerintah, kerajaan, raja dan pemimpin majoriti.
Monarki, feudal, raja merupakan musuh utama Zionis kerana mereka ini boleh membuat keputusan tanpa mengira majoriti ataupun desakan. Pemimpin yang tidak menyokong Zionis pula akan dikecam, difitnah dan diberikan satu imej negatif yang berpanjangan.




e. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap Tuhan, amalan keagamaan, pantang larang agama. 
Menimbulkan persengketaan antara agama. Melalaikan selain Yahudi dengan hiburan dan keseronokan. Mempersoalkan hukum-hakam agama.






12. Banyak lag bukti-bukti pengaruh Yahudi ini berleluasa di Malaysia.

13. Banyak darinya dibawa oleh DS Anwar Ibrahim itu sendiri. Terutamanya bila beliau mengecam UMNO kerana menggunakan APCO sebagai agen Yahudi. Jika anda perasan, setelah beliau pulang dari US pada bulan Jun, 2011, terus beliau diam tentang isu APCO serta UMNO dan Yahudi.


15. Maka kita sama-sama fikirkan dan renung kembali adakah kita mahukan negara kita ini diruntuhkan oleh Yahudi atas tangan kita sendiri.

Dec 24, 2011

Pembohongan Terbesar PAS

1. Menubuhkan Negara Islam merupakan perjuangan sebuah Parti politik yang dinamakan PAS.

2. Tetapi baru-baru ini ditukar pula kepada Negara Berkebajikan.

3. Hujahnya kerana Al-Quran tidak pernah sebut penubuhan negara Islam.

4. Tidak kira untuk menubuhkan Negara Islam ataupun Negara Berkebajikan, yang pertama PAS perlu lakukan adalah dengan memegang kuasa ataupun senang kata menjadi kerajaan.

5. Kunci utama untuk membentuk sebuah kerajaan persekutuan di Malaysia terkandung di dalam perkara 43 perlembagaan persekutuan.

6. Secara ringkas tentang perkara 43 menyebut bahawa terlebih dahulu YDPA hendaklah melantik seorang Perdama Menteri yang pada hematnya mendapat kepercayaan sebilangan besar ahli Dewan Rakyat.

7. Inilah pembohongan terbesar PAS.

8. Bagaimana? Kita perlu teliti perkara 43 ini terlebih dahulu.

9. YDPA melantik Perdana Menteri. Perdana Menteri pula mesti dari kalangan ahli Dewan Rakyat. Ahli Dewan Rakyat itu pula mesti mendapat kepercayaan sebilangan besar ahli dewan tersebut.

10. Ahli Dewan Rakyat terdiri daripada 222 orang ahli mewakili 222 ahli parlimen yang dipilih semasa Pilihanraya.

11. Yang dikatakan 'sebilangan besar' adalah jumlah yang lebih dari saingan. Dalam kes ini terdapat PAS bersaing dengan BN sahaja.

12. Maka kerusi yang PAS harus menang ialah 112 kerusi; iaitu 1 kerusi lebih dari separuh jumlah kerusi parlimen.

13. PAS tidak boleh mengharapkan sumbangan kerusi dari PKR dan juga DAP kerana matlamat ketiga-tiga parti berlainan.

14. Pakatan Rakyat yang dilaungkan juga tidak wujud. Sekadar buah mulut sahaja. PR menjanjikan draf perlembagaan akan dikeluarkn selewat-lewatnya Februari 2010. Tetapi sehingga kini tidak ada berita langsung.

15. Buktinya, bila satu kawasan bertanding, wakil UMNO vs wakil PAS. Wakil dari UMNO menggunakan logo dacing BN kerana wujud sepakatan antara UMNO, MCA, MIC dan lain-lain. Tetapi, adakah PAS menggunakan logo Pakatan Rakyat? Tentu tidak, kerana tidak wujud Pakatan Rakyat secara sah.

16. Suka atau tidak untuk mewujudkan sebuah negara Islam ataupun berkebajikan, PAS perlu menghantar sekurang-kurangnya 112 kerusi dan perlu menang SEMUA kerusi yang dipertandingkan tersebut.

17. Realitinya, adakah PAS berbuat sedemikian?

18. Jika dikaji, PAS TIDAK menghantar kerusi yang cukup. Pilihanraya Umum ke-12 menampakkan yang PAS cuma menghantar 67 kerusi sahaja untuk dipertandingkan.

19. Jika menang semua pun Negara Islam memang tidak akan menjadi kenyataan.

20. Jika dilihat sejarah sekalipun, sejak dahulu memang PAS tidak pernah hantar kerusi cukup untuk dipertandingkan.

21. Ini adalah pembohongan terbesar PAS yang hanya mahukan kerusi Parlimen untuk kepentingan diri tanpa mengira kepentingan rakyat mahupun Agama Islam itu sendiri.

22. PAS hanya menggunakan Agama Islam sebagai 'modal' untuk meraih keuntungan peribadi.

23. Jika dibandingkan dengan Barisan Nasional, ternyata BN lebih mementingkan rakyat kerana menghantar 222 calon untuk 222 kerusi parlimen.

24. UMNO ternyata mengetuai BN kerana menghantar 117 calon untuk dipertanding. Lebih daripada mana-mana parti komponen yang lain.

25. Daripada 67 kerusi yang dihantar oleh PAS, hanya 23 kerusi sahaja yang berjaya ditawan.

26. Jika dibandingkan dengan sahabat PR yang lain; DAP 29 kerusi, PKR 31 kerusi (pada 8hb Mac 2008, terkini cuma 25 sahaja); ternyata PAS yang paling kecil bilangannya.

27. Dilihat pada bilangan kerusi, ternyata 'Abang Besar' PR ialah DAP.

28. Buktinya, segala isu yang dibangkitkan oleh DAP tentang hal-hal sensitif masyarakat Malaysia, PAS terpaksa akur seperti lembu dicucuk hidung.

29. Isu kalimah Allah, bible dalam bahasa Melayu, kedudukan istimewa orang Melayu, kedudukan Agama Islam sebagai agama bagi Persekutuan, bahasa Melayu, Tanah Rizab Melayu, lesen Arak dan Judi serta banyak lagi isu tidak dapat PAS pertahankan sama sekali.

30. Malahan hasil di Negeri Kedah dan Kelantan dirobek dengan rakus oleh DAP pun terpaksa dilihat sahaja.

31. Jentera PAS pula diperkudakan oleh DAP dengan semaksimum mungkin.

32. Jika diperhatikan, yang menjadi buruh untuk jentera DAP adalah penyokong PAS kerana mereka ini tidak perlu dibayar dan boleh dikerahkan ke mana-mana sahaja serta akan menurut segala kata pemimpin PAS.

33. Dikaji dengan lebih dalam lagi, jumlah kerusi bukan Melayu di dalam PR jauh lebih banyak daripada jumlah kerusi Melayu. Kuasa tidak terletak pada orang Melayu yang beragama Islam.

34. Saya sangat memohon terutamanya kepada golongan Mahasiswa untuk bangkit dan sedar apa yang berlaku sebenarnya dan jangan ditipu lagi. Sedar akan kenyataan yang berada dihadapan mata. Jangan terlalu taksub dan jumud sehingga perasaan benci terhadap kerajaan itu menguasai diri sehinggakan tidak tahu yang mana betul dan yang mana salah. Islam tidak mengajar untuk manusia membenci antara satu sama lain.

35. Memang BN ada kelemahan sendiri tetapi setakat ini BN sahaja pilihan terbaik intuk mengekalkan keamanan, lemakmuran Agama Islam dan kepentingan orang Melayu.

SMM Ugut REVOLUSI sekiranya Adam Adli dikenakan tindakan.


1. Sangat kasihan melihat anak muda berwajah sombong ini mengeluarkan penyataan sedemikian.

2. Barangkali maksud REVOLUSI itu pun tidak difahaminya.

3. Selari dengan laungan REFORMASI, ternyata SMM dibawah pengaruh DS Anwar Ibrahim.

4. Sampaikan cara hujah yang disampaikan pun mirip daya DS Anwar.


5. Ternyata anak muda ini terpengaruh juga dengan revolusi yang berlaku di Timur Tengah.


6. Malang sekali anak muda ini gagal mentafsirkan kejadian secara yang tersirat.




7. Revolusi di Mesir sebenarnya dibiayai oleh Kerajaan US sendiri (baca di sini) dan di dokong oleh Open  Society (baca di sini) yang dikepalai oleh George Soros. Simbol tangan tergengam menjadi ikon kepada revolusi-revolusi tersebut.







8. SMM perlu tahu bahawa George Soros merupakan penaja utama dan pendokong REVOLUSI WARNA yang digerakkan di Timur Tengah.


9. National Endowment for Democracy (NED) telah menaja banyak gerakan anak muda di Mesir dengan menjalankan forum dan seminar secara kecil-kecilan dengan bermodalkan USD 1500 setiap aktiviti tersebut.




10. Di Malaysia, NED telah menyelinap masuk dan telah memberi tajaan kepada 4 agensi/ syarikat iaitu: (baca di sini)


a. International Republican Institute

$802,122

To enhance responsiveness in politics and governance. IRI will work with political par­ties at the national and state level as they prepare for legislative elections with spe­cial emphasis on the state of Sarawak. IRI will also work with state leaders in Penang and Selangor to provide them with public opinion research, training and other re­sources to enable them to be more effec­tive representatives of their constituents.

b. Mkini Dotcom Sdn Bhd

$100,000

To strengthen independent media in Malaysia. Mkini Dotcom Sdn Bhd will sup­port an online media outlet that provides professional and responsible coverage of issues and news often ignored or distorted by the mainstream media.

National Democratic Institute for International Affairs

$285,000

To encourage greater fairness in the electoral process and accountability in governance in Malaysia. NDI’s program will support ongoing parliamentary strengthening and electoral reform ef­forts. NDI will strengthen the ability of political parties and parliamentarians to be more effective legislators and bet­ter representatives of constituent con­cerns, and enhance the capacity of civil society to assess electoral redistricting efforts and advocate for reforms.

d. Suara Inisiatif Sdn Bhd

$90,000

To promote human rights in Malaysia. Suaram will organize human rights campaigns on the issues of the Internal Se­curity Act, the right to trial, refugees, and migrant workers. Suaram will also continue to issue its annual survey and evaluation of the human rights situation in Malaysia.

13. Dua NGO yang disenaraikan di atas, iaitu IRI dan NDI adalah dua daripada empat badan yang bernaung di bawah NED.
14. International Republican Institute dikepalai oleh John McCain, seorang ahli Republican yang mendokong kuat Israel. IRI lebih menumpukan kepada pilihanraya di Malaysia khususnya di Sarawak. IRI juga turut menaja badan pemantau pilihanraya di Malaysia yang dikenali sebagai MAFREL.
15. NDI pula menumpukan kepada seminar, bengkel dan forum khususnya untuk latihan kader-kader aktivis parti pembangkang di Malaysia, sama ada dalam bidang media, propaganda, latihan pengucapan awam dan sebagainya.
16.  Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini dipercayai menjadi alat kepada sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing, Institut Antarabangsa Republikan (IRI) yang berpangkalan di Amerika Syarikat (AS) bagi menyemai demokrasi.
17. Bukti DS Anwar Ibrahim terlibat secara langsung ada di sini. (mukasurat 11)
18. Badan tersebut yang didakwa menyalurkan dana tahunan jutaan ringgit kepada PKR bukan sahaja dipercayai bertanggungjawab memberi latihan terbaik kepada jentera parti mengenai apa itu ‘demokrasi’ tetapi turut berperanan dalam menentukan dasar yang perlu diperjuangkan.
19. Nampaknya SMM ini terperangkap dengan jerat yang dipasang khas oleh Yahudi.
20. Mahasiswa memang merupakan alat terbaik DS Anwar Ibrahim dalam melepaskan beliau daripada penjara sekaligus menjatuhkan kerajaan yang sedia ada.

21. Saya amat berharap agar SMM boleh membuka mata dan lihat kebenaran yang ada. Bukti ada di hujung jari sahaja. Tugas anda sebagai Mahasiswa adalah untuk sambungkan sahaja titik-titik maklumat yang ada dan lihat detapa kejinya anda ditipu oleh DS Anwar Ibrahim.
22. Manusia memang secara lazimnya mencari bukti untuk menyokong pendapat sendiri, mencari bukti untuk meng'ia'kan pendirian. Tetapi buka pemikiran dan lihat dunia yang sebenar. 
23. Buah-buah catur sedang giat digerakkan oleh Yahudi dan SMM ini adalah sebahagian dari buah catur tersebut.

Ingin Kenal DS Anwar Ibrahim? PART I



1. Ramai Mahasiswa kini yang terperangkap dengan DS Anwar Ibrahim.

2. Malah ada yang sanggup melancarkan "Free Anwar 901".

3. Malang bagi mereka kerana tidak kenal siapa DS Anwar  Ibrahim yang sebenarnya.

4. Ingin saya singkap sebuah kisah benar dari seorang hamba Allah yang mempunyai pengalaman secara langsung dengan DS Anwar Ibrahim.

5. Sahabat saya ini sekarang sudah menjangkau 60-an dan kini sedang uzur. Doakan kesihatan beliau.

6. Kisahnya bermula seawal tahun 1981.

7. Saya ceritakan kisah ini dari perspektif sahabat saya ini, sama seperti yang beliau ceritakan kepada saya.

8. Selaku Presiden ABIM Anuar menjadi seorang ahli panel bagi satu forum dalam "Seminar in Checking for Appropriate Element of Cultures in Modern Life," (lk) anjuran Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) pada 29 Okt. - 2hb.Nov 1981.

9. Hamba sendiri adalah salah seorang pembentang kertas kerja dalam seminar tersebut.


10. Kami diletakkan di asrama yang sama.

11. Pada 1hb. November sebelah malam hamba dijemput oleh seorang sahabat untuk ke bilik Anwar Ibrahim.

12. Anwar ketika itu tinggal bersama seorang orang kuat ABIM yang kemudian menjadi seorang ADUN di Selangor.

13. Hamba pun datang dengan seorang pegawai yang tinggal sebilik dengan hamba. Jadi berlima semuanya yang hamba ingat.

14. Selepas perbincangan ringkas Anwar memaklumkan bahawa:


"Yang kita mahukan cuma 3 perkara iaitu: 


a. Pangkat dan Kedudukan 


b. Kuasa dan 

c. Wang yang banyak, yang tak boleh habis." 

15. Hamba terngaga diam dan Anwar menyambung

"Untuk mencapai ketiga tiga sekaligus adalah mustahil tetapi salah satu boleh dicapai dahulu

Pangkat dan kedudukan boleh dengan mudah dicapai dahulu"

"Boleh ke?" hamba menyampuk.

"Mudah"

"caranya juga ada 3" sambil mengangkat 3 batang jarinya dan terus membilang:

"Cara yang Pertama ialah EVOLUSI, kita dah buat dah ni. Tengoklah kita bergerak dalam Abim. Dah berapa lama dah sejauh mana yang kita capai. Dengan you all juga bergerak cara you; banyak mana yang dapat dicapai

Cara yang kedua ialah REVOLUSI. cara ini merbahaya, mungkin tak dapat dicapai langsung. Kalau kita kena tangkap, kena penjara, terbunuh dan sebagainya.

Tetapi ada cara yang ketiga yang tidak pernah dibicarakan orang dimana mana pun. Saya pun dah merujuk dengan kawan2 disekeliling dan diluar negara pun. Inilah cara yang terbaik. Caranya ialah MENYUSUP MASUK DALAM SALURAN KUASA YANG SEDIA ADA. 

Tetapi kita mesti sampai ke puncak. Dengan apa cara pun"

16. Ketika itu barangkali beliau sedar raut muka hamba sudah berubah. Langsung hamba bertanya lagi; "Boleh ke ?"

Pantas beliau menjawab; "Mengapa tidak. Tapi kita semua kena satu rap masuk. Masing2 punya cara dengan masing2 punya saluran dan masing2 punya tempat; you di tempat you; you di xxxxxgiliran jarinya menunjuk ke arah hamba, beliau menyebut daerah hamba.

17. Terkejut hamba dari mana beliau tahu; kami tak berkawan pun.

18. Sampai di situ hamba pun memohon diri dengan berkata "Sorrylah saya tak campur you all carry onlah" dan terus beredar.

19. Selang beberapa minit pegawai yang mengiringi hamba buru2 datang dan cuba memujuk. "Hal besar ni" katanya.

20. Kesian kat pegawai yang masih muda itu tak semena mena kena sergah kat hamba dengan istilah yang besar. Terkebil2 dan tak terjawab dia.

Tamat Episod I

Dec 23, 2011

Himpunan Kenyataan-Kenyataan Nik Aziz





1. "Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

2. "Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

3. "Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara, UMNO juga ada ciri kafir" - Ceramah Nik Aziz Nik Mat di Padang Tembak, Pengkalan Chepa, 3 Julai 1999.

4. "Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." - Kuliah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka.

5. "Allah sendiri gunakan perkataan memaki, mencemuh atau mencarut, jadi manusia sendiri berpeluang menggunakan maki hamun, tapi terserahlah kepada manusia di mana tempatnya." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 28 April 1999.


                                    



6. "Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA, dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun boleh saya terima." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 24 Januari 1999.

7. "Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

8. "Islam tidak melarang umatnya mengeluarkan perkataan mencarut dan mencaci seseorang jika kena pada tempat dan masanya, kerana ia sudah menjadi salah satu naluri." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 29 April 1999.

9. "Kelantan menggunakan hasil cukai arak, lesen anjing dan sebagainya bagi menampung kos membuat jalan dan lain-lain projek pembagunan. Arak itu sendiri boleh diminum oleh bukan Islam, jadi bila minum oleh mereka, maka untuk menjaga keselamatan, kerajaan mengambil duit dari mana?" - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 26 November 1994.

10. "Bagi penjualan arak, ia hanya dibenar jual oleh orang bukan Islam kepada golongan itu sahaja, kerana jika ia diharamkan sudah tentu menyulitkan orang bukan Islam untuk menikmatinya." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 19 November 1992.

11. "PAS Sedia gugur slogan negara Islam, jadi untuk mencari perdamaian itu, setakat mana yang boleh kita hendak kepada Islam, tapi kalau nampak menyusahkan tak apa..." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 25 Jun 1999.

12. "Menentang PAS adalah Haram mengikut al-Quran." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Minggu, 24 April 1994.

13. "Tidak ada orang yang berhak menjaga dunia ini, kecuali orang yang belajar ilmu agama Islam." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 17 April 1995.

14. "Tiada sesiapa di muka bumi ini yang tahu menjaga dunia termasuk menguruskan soal budaya, ekonomi serta harta benda, melainkan ulama." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.

15. "Saya di antara orang yang cukup kuat menyokong untuk meluaskan keahlian PAS ini kepada orang bukan Islam." - Nik Aziz Nik Mat, Kota Bharu, 1999.


                                     


16. "PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.

17. "Para imam hendaklah faham bahawa ada anak-anak mukim tidak mahu menuruti imam yang beraqidah politik suku, agama suku, kerana boleh menyebabkan sembahyang tidak sah." - Nik Aziz Nik Mat, Harakah, 4 Mac 2001.

18. "Tafsiran negara Islam yang dikehendaki oleh PAS sebenarnya sudah terkandung dalam Manifesto Barisan Alternatif (BA) yang dikemukakan pada pilihanraya yang ke-10 itu." - Nik Aziz Nik Mat, Harakah 1-15 Ogos 2001.

19. "Ini penting kerana kita juga mahukan sokongan dan undi bukan Islam dalam usaha memenangi pilihanraya umum akan datang" - Nik Aziz Nik Mat, Ucapan di Muktamar Dewan Pemuda PAS ke-31, Petaling Jaya, 24 Mei 2004.

20. "Negara kita Malaysia belum merdeka lagi kerana perlembagaannya masih perlembagaan kafir."- Khutbah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Pengadang Baru, Marang, Oktober 2001.

21. “Jika ada parti lain yang menentang kepimpinan PAS yang menjalankan pemerintahan cara Islam, ia adalah haram.” – Nik Aziz Nik Mat, Harakah, 23 April 1994.

22. “Memang ada lagi persefahaman antara PAS dengan Malaikat, sebab itulah APU (Angkatan Perpaduan Ummah) memerintah lagi (di Kelantan)”. –Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 27 April 1995.

23. “Kerajaan PAS Kelantan akan mengkaji kemungkinan melarang wanita bekerja. Tidak adil membiarkan wanita, kerana lelaki dari segi fitrahnya mempunyai tanggungjawab mencari nafkah bagi menanggung kehidupan keluarga.” – Nik Aziz Nik Mat, 16 Mac 1999 di Kota Baharu.

24. “Ya Allah, aku mohon butakan mata pengundi-pengundi hantu supaya mereka tidak Nampak simbol lain kecuali simbol PAS. “ – Doa Nik Aziz Nik Mat pada 27 Mei 1999 diaminkan oleh kira-kira 3000 penyokong beliau dalam satu majlis makan malam dan cerah PAS di Sungai Bakut, Nibong Tebal.

25. “UMNO tetap parti sekular kerana asas perlembagaanya tidak merujuk al-Quran dan Hadis.” – Nik Aziz Nik Mat, Harakah, 22 Februari 1999.

26. ‘‘Tiada sebab langsung orang Islam tolak Islam. Islam yang dibawa oleh UMNO ini Islam kacukan, Islam plastik. Macam duit palsu, ubat palsu, makanan palsu. Ini Islam palsu yang dibawa UMNO. Islam ini tidak boleh bawa ke akhirat, tidak boleh bawa ke syurga, dia boleh bawa dekat pintu kubur. Bertengkar atas muka tak habis-habis dengan Melayu sendiri boleh bertengkar.’’ – Nik Aziz Nik Mat, Rakaman Audio di Sidang Akhbar di Pulau Pinang pada 17 Ogos 2009.


                                        


27. “Jika Nabi Muhammad boleh menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah, PAS juga sanggup bekerjasama dengan DAP.” – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 12 Mei 1999

28. "Percaya-ae (kepercayaan) manusiyo (manusia) kepada kiamat menyebabkan seganah-ganah (seganas-ganas) manusia akan tok (tak) jadi ganah. Kerana dia yakin walau bagaimana ganahnya aku dan bagaimana pangkat... tingginya pangkat aku, tapi apalah nasib aku apabila aku berdepae (berdepan) dengan padang mahsyar. Di padang mahsyar kelak ada lagi yang lebih gagah daripada aku namanya Allah Subhanahuwataala. Ada lagi yang lebih jabaruut, lebih samseng daripada aku iaitu Allah Subhanahuwataala. Ada lagi yang lebih angkuh daripada aku iaitu Allah Subhanahuwataala. Dan nama Allah Subhanahuwataala satu daripada namanya al-Mutakabbir, al-Jabbarul Mutakabbir. ( Al-Jabbar maknanya gagah kuasa ataupun kita panggil samseng. Al-Mutakabbir sombong, angkuh.) Akulah oghaenya (orangnya) sombong, tok denga (dengar) kato (kata) orang lain. Itu satu daripada sifat Allah Taala. Samseng pun dok (ada) di aku, hanelan (handalan) pun dok di aku, somong (sombong) pun di aku. Kalu (kalau) samseng, aku lebih samseng. Kalu mu jahat, aku lebih jahat, kalu mu somong (sombong) aku lebih somong. Percayaan kito manusiyo kepada akidah nilah, akidah akhirat kito panggil menyebabkan orang Melayu yang sokong Pas ni tidak jahat...'' – Rakaman Ucapan Nik Aziz Nik Mat berhubung isu Allah Samseng, Utusan Malaysia, 31 Julai 2002.

29. “Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka,” – Ucapan Nik Aziz Nik Mat kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) pada 17 Ogos 2009 selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir.

30. "DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," – Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 12 Ogos 2009.

Dec 14, 2011

AWAS!!! Rancangan Jahat PR sekiranya menggunakan Dakwat Kekal di PRU 13


1. AWAS!!! Sehari sebelum mengundi akan ada lawatan kononnya daripada SPR (siap dengan kad kuasa) yang hendak men'demonstrasi'kan cara penggunaan dakwat kekal.

2. JANGAN biarkan mereka ini mencalitkan dakwat ini kepada anda, jika tidak anda tidak diterima untuk mengundi.

3. Pegawai SPR PALSU ini akan ke rumah yang didapati 'hitam' (yang diyakini akan mengundi BN) untuk menjalankan 'demonstrasi' ini.

4. Rumah-rumah yang akan disasarkan adalah yang berada di kawasan luar bandar dan didiami golongan warga emas.

5. SEBARKAN maklumat ini kepada sahabat dan juga ahli keluarga anda yang lain.

6. DAPATKAN cara untuk memadamkan dakwat kekal seperti di bawah jika ada sahabat atau keluarga anda tertipu oleh pegawai SPR palsu ini

Ikut Perspektif Nik Aziz


Orang Lain
PAS
Berpakat dengan bukan Islam
Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Dengan syaitan pun ambo sanggup!
Negara Islam
Islam apa? Pakat ngan Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Negara Islam? Dalam al-Quran tak sebut pun...
Bantuan wang ringgit
Rasuah tu! Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Nampak tak PR ni berjiwa rakyat. Bukan duit untung judi ni...
Kalimah Allah
Anti-agama betul puak-puak ni. Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Takpa dia nak guna, hak dia.
Himpunan
Himpunan Sejuta Umat Islam? Tak betul puak-puak ni buat, tak boleh ikut. Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Kalau Bersih takpa. Teoh Beng Hock punya upacara pun takpa.
Bina Masjid
Bazir! Bina banyak-banyak pun bukan orang pergi. Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Kita mendokong Islam, sebab tu kita bina masjid. Tapi peruntukan tak cukup. Elaun YB tu toksah kira la.
Kenaikan elaun
Duit rakyat tu! Kerja tak buat pun! Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
MB, YB perlukan lebih belanja untuk membantu rakyat. Boleh bina masjid dengan tambahan elaun? Kita nak orang ramai dapat pahala dengan menderma!
Fitnah
Memang jahat, fitnah sana, fitnah sini, semua fitnah! Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Mana ada fitnah? semua betul, takda yang tak betul. Semua betul! Syumpah~!
Isu Murtad
Salah tu cara tangkap. Tak betul! Kena ikut itu, kena ikut ini! Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Mana ada murtad!
Lesen Judi & Arak
Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Err... itu zaman dia duluuuuu. Sekarang tak boleh buat apa-apa. Err... kawasan untuk orang bukan Islam ja. Err... Err... Tengok sana!
Undi
Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Islam! Masuk Syurga!
Runtuh bangunan
Kapir! Masuk Neraka la mu!!!
Err... Madrasah tu dah uzur... Err... tak boleh buat apa, dah sign. Err... Tengok sana!

Dec 13, 2011

Hubungan PAS-Singapura-Israel

Adakah dengan menyatakan sokongan terhadap Lee Kuan Yew, Nik Aziz menyatakan sokongan terhadap Israel?

1. Sebaik sahaja Singapura keluar dari Persekutuan Malaysia, Singapura mengiktiraf kewujudan negara Israel.

2. Kedutaan Israel ditubuhkan pada Mei 1969. Bulan yang sama berlakunya peristiwa rusuhan kaum 13 Mei 1969. Kebetulan?

3. Percambahan ekonomi Singapura adalah dari dana dan pelaburan Israel & Amerika Syarikat.

4. PAP, parti pemerintah Singapura meninggalkan DAP di Malaysia sebagai penyambung perjuangan PAP.

5. DAP merupakan ahli kepada Socialist International yang antara ahlinya adalah dari negara Israel itu sendiri.

6. Petikan daripada Perlembagaan DAP:

"Mengesahkan lagi dan memulihkan Perlembagaan
Malaysia kepada rangka kerja sekular yang asal, iaitu
sebagai sistem undang-undang tertinggi negara yang
menghormati nilai-nilai demokrasi dan hak asasi manusia
dengan memberi hak yang saksama kepada setiap rakyat  Malaysia;"

7. DAP secara jelas akan memperjuangkan negara Sekular. Seperti mana dirangka oleh Malayan Union.

8. DAP akan mengiktiraf Israel jika berjaya membentuk kerajaan. Di mana pula pendirian PAS ketika itu berlaku?