Dec 25, 2011

Cara Yahudi Menghancurkan Negara Islam


1. Di dalam buku Protokol Ilmuan Zionis, telah tertulis 5 langkah yang perlu dilaksanakan untuk menghancurkan sesebuah negara.

2. Cara tersebut mestilah dijalankan dari dalaman dan digerakkan oleh agen-agen Yahudi samada agen tersebut sedar ataupun tidak tahu dia digunakan.

3. Langkah ini dijalankan dalam jangka masa panjang. Yang penting bagi Yahudi adalah penanaman agen itu terlebih dahulu.

4. Agen ini mestilah rakyat tempatan dan boleh mempengaruhi pemikiran majoriti rakyat negara tersebut.

5. 5 langkah tersebut adalah:

a. Menimbulkan ketidakpercayaan sesama rakyat. 

b. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap penguatkuasa undang- undang terutamanya Polis. 

c. Menimbulkan ketidakpercayaam terhadap sistem kehakiman dan perlembagaan. 

d. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap pemerintah, kerajaan, raja dan pemimpin majoriti. 

e. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap Tuhan, amalan keagamaan, pantang larang agama. 
(Sudahkah ini berlaku?)

6. Dalam masa 5 langkah ini berjalan, akan muncul kumpulan ekstremis yang akan mengepalai rasa ketidakpuashatian terhadap kepimpinan negara tersebut.

7. Di sini adalah suatu bentuk kesempatan kepada Yahudi untuk menyelinap masuk melalui golongan ekstremis, revolusis, pemberontak.

8. Secara sedar atau tidak, kelima-lima langkah ini bercanggah dengan Rukun Negara kita. Rupa-rupanya, Tun Dr Ismail dan kumpulannya mencipta Rukun Negara berasaskan kepada anti-gerakan Zionis.

9. Rukun Negara;

a. Kepercayaan kepada Tuhan
b. Kesetiaan kepada Raja dan Negara.
c. Keluhuran Perlembagaan
d. Kedaulatan undang-undang
e. Kesopanan dan kesusilaan

10. Di Malaysia ada satu pihak yang membawa agenda Yahudi ini secara langsung dan terus.

11. Pakatan Rakyat. Bagaimana?

a. Menimbulkan ketidakpercayaan sesama rakyat.
Mewujudkan ketidakpercayaan antara kaum majoriti Melayu dan minoriti Cina dan India. Mewujudkan satu kaum yang kononnya rasis dan berat sebelah dan menindas kaum lain.

Buktinya:


b. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap penguatkuasa undang- undang terutamanya Polis.
Memberi imej kepada masyarakat bahawa korupsi berlaku secara berleluasa di kalangan anggota penguatkuasa undang-undang. Membina emosi yang negatif dan benci terhadap anggota penguatkuasa secara menyeluruh. 

Bukti:




c.  Menimbulkan ketidakpercayaam terhadap sistem kehakiman dan perlembagaan.
Mewujudkan satu tanggapan bahawa perlembagaan negara tidak betul. Memberi tanggapan kepada umum bahawa sistem kehakiman negara di pengaruhi oleh orang-orang berkepentingan dan menyebelahi sesetengah pihak.

Bukti:



d. Menimbulkan ketidakpercayaam terhadap pemerintah, kerajaan, raja dan pemimpin majoriti.
Monarki, feudal, raja merupakan musuh utama Zionis kerana mereka ini boleh membuat keputusan tanpa mengira majoriti ataupun desakan. Pemimpin yang tidak menyokong Zionis pula akan dikecam, difitnah dan diberikan satu imej negatif yang berpanjangan.




e. Menimbulkan ketidakpercayaan terhadap Tuhan, amalan keagamaan, pantang larang agama. 
Menimbulkan persengketaan antara agama. Melalaikan selain Yahudi dengan hiburan dan keseronokan. Mempersoalkan hukum-hakam agama.






12. Banyak lag bukti-bukti pengaruh Yahudi ini berleluasa di Malaysia.

13. Banyak darinya dibawa oleh DS Anwar Ibrahim itu sendiri. Terutamanya bila beliau mengecam UMNO kerana menggunakan APCO sebagai agen Yahudi. Jika anda perasan, setelah beliau pulang dari US pada bulan Jun, 2011, terus beliau diam tentang isu APCO serta UMNO dan Yahudi.


15. Maka kita sama-sama fikirkan dan renung kembali adakah kita mahukan negara kita ini diruntuhkan oleh Yahudi atas tangan kita sendiri.

4 comments:

fiqa syafiqah said...

kalau nak tau anwar ibrahim ialah ajen israel....untuk apa??untuk hancurkan islam dan negara malaysia...anwar ibrahim tu nma je islam but prangai mcam kafir!!!

Anonymous said...

Tolong sebarkan artikel ini dalam akhbar /media lain supaya rakyat malaysia boleh berfikir tentang bahaya agenda zionist ini untuk memusnahkan negara kita ini.

Anonymous said...

Salamm swjahtera.nampakmya orang kita blum minat dgn isu berat2 mcm isu zionis.sedamgkan itulah nusuh kita sebenar.anwar n kuncu2nya hanya ranting2 saja yang bila dicantas akan timbul ranting lain.kita kena hapuskan pokoknya .kita perlu ada satu power yang bertaraf super soleh utk menandingi super zalim (yahudi) supaya dunia kembali islam seperti dizaman Rasulullah dan sahabat.

Anonymous said...

Korang suka la pemimpin kita guna hasil negara sesuka hati mcm mak bapak diorang yg punya....cuba nafikan apa yg pembangkang ceritakan....jika mereka bersalah tangkap jer....bicarakan mereka kerana memfitnah....rakyat sekarang cerdik pandai....jgn gula2 kan rakyat...brim...adakah sampai pada kumpulan sasar....500 setahun dibahagikan 12 bln...baper ringgit....cuba fikir...x sampai pun 50 ringgit sebulan...apa yg boleh dibuat....duit byk tu blh ke nak menampung kenaikkan yg berlaku....cuba fikirkan pada saudara2 kita yg kerja kais pagi makan semalam....apa akan berlaku pada mereka...anak2 mereka ...cuba fikirkan....jangan kita dok sokong membabi buta...dan membangkang membabi buta....kita dikurniakan 5 pancaindera...gunakanlah sebaiknya...dunia hanya sementara....apa yg dilakukan hari ini...untuk anak cucu kita.....jgn sebab kemalasan kita utk menggunakan atau tidak menggunakan pancaindera ada menyebabkan kubur kita nanti dikencing dek anak cucu kita.....fikirkan secara waras....