Dec 24, 2011

SMM Ugut REVOLUSI sekiranya Adam Adli dikenakan tindakan.


1. Sangat kasihan melihat anak muda berwajah sombong ini mengeluarkan penyataan sedemikian.

2. Barangkali maksud REVOLUSI itu pun tidak difahaminya.

3. Selari dengan laungan REFORMASI, ternyata SMM dibawah pengaruh DS Anwar Ibrahim.

4. Sampaikan cara hujah yang disampaikan pun mirip daya DS Anwar.


5. Ternyata anak muda ini terpengaruh juga dengan revolusi yang berlaku di Timur Tengah.


6. Malang sekali anak muda ini gagal mentafsirkan kejadian secara yang tersirat.




7. Revolusi di Mesir sebenarnya dibiayai oleh Kerajaan US sendiri (baca di sini) dan di dokong oleh Open  Society (baca di sini) yang dikepalai oleh George Soros. Simbol tangan tergengam menjadi ikon kepada revolusi-revolusi tersebut.







8. SMM perlu tahu bahawa George Soros merupakan penaja utama dan pendokong REVOLUSI WARNA yang digerakkan di Timur Tengah.


9. National Endowment for Democracy (NED) telah menaja banyak gerakan anak muda di Mesir dengan menjalankan forum dan seminar secara kecil-kecilan dengan bermodalkan USD 1500 setiap aktiviti tersebut.




10. Di Malaysia, NED telah menyelinap masuk dan telah memberi tajaan kepada 4 agensi/ syarikat iaitu: (baca di sini)


a. International Republican Institute

$802,122

To enhance responsiveness in politics and governance. IRI will work with political par­ties at the national and state level as they prepare for legislative elections with spe­cial emphasis on the state of Sarawak. IRI will also work with state leaders in Penang and Selangor to provide them with public opinion research, training and other re­sources to enable them to be more effec­tive representatives of their constituents.

b. Mkini Dotcom Sdn Bhd

$100,000

To strengthen independent media in Malaysia. Mkini Dotcom Sdn Bhd will sup­port an online media outlet that provides professional and responsible coverage of issues and news often ignored or distorted by the mainstream media.

National Democratic Institute for International Affairs

$285,000

To encourage greater fairness in the electoral process and accountability in governance in Malaysia. NDI’s program will support ongoing parliamentary strengthening and electoral reform ef­forts. NDI will strengthen the ability of political parties and parliamentarians to be more effective legislators and bet­ter representatives of constituent con­cerns, and enhance the capacity of civil society to assess electoral redistricting efforts and advocate for reforms.

d. Suara Inisiatif Sdn Bhd

$90,000

To promote human rights in Malaysia. Suaram will organize human rights campaigns on the issues of the Internal Se­curity Act, the right to trial, refugees, and migrant workers. Suaram will also continue to issue its annual survey and evaluation of the human rights situation in Malaysia.

13. Dua NGO yang disenaraikan di atas, iaitu IRI dan NDI adalah dua daripada empat badan yang bernaung di bawah NED.
14. International Republican Institute dikepalai oleh John McCain, seorang ahli Republican yang mendokong kuat Israel. IRI lebih menumpukan kepada pilihanraya di Malaysia khususnya di Sarawak. IRI juga turut menaja badan pemantau pilihanraya di Malaysia yang dikenali sebagai MAFREL.
15. NDI pula menumpukan kepada seminar, bengkel dan forum khususnya untuk latihan kader-kader aktivis parti pembangkang di Malaysia, sama ada dalam bidang media, propaganda, latihan pengucapan awam dan sebagainya.
16.  Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini dipercayai menjadi alat kepada sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing, Institut Antarabangsa Republikan (IRI) yang berpangkalan di Amerika Syarikat (AS) bagi menyemai demokrasi.
17. Bukti DS Anwar Ibrahim terlibat secara langsung ada di sini. (mukasurat 11)
18. Badan tersebut yang didakwa menyalurkan dana tahunan jutaan ringgit kepada PKR bukan sahaja dipercayai bertanggungjawab memberi latihan terbaik kepada jentera parti mengenai apa itu ‘demokrasi’ tetapi turut berperanan dalam menentukan dasar yang perlu diperjuangkan.
19. Nampaknya SMM ini terperangkap dengan jerat yang dipasang khas oleh Yahudi.
20. Mahasiswa memang merupakan alat terbaik DS Anwar Ibrahim dalam melepaskan beliau daripada penjara sekaligus menjatuhkan kerajaan yang sedia ada.

21. Saya amat berharap agar SMM boleh membuka mata dan lihat kebenaran yang ada. Bukti ada di hujung jari sahaja. Tugas anda sebagai Mahasiswa adalah untuk sambungkan sahaja titik-titik maklumat yang ada dan lihat detapa kejinya anda ditipu oleh DS Anwar Ibrahim.
22. Manusia memang secara lazimnya mencari bukti untuk menyokong pendapat sendiri, mencari bukti untuk meng'ia'kan pendirian. Tetapi buka pemikiran dan lihat dunia yang sebenar. 
23. Buah-buah catur sedang giat digerakkan oleh Yahudi dan SMM ini adalah sebahagian dari buah catur tersebut.

No comments: