Apr 29, 2013

#TolakPR #PRU13 : Maka Benarlah Penyokong PAP Dari Singapura Berkempen Untuk DAP Di Malaysia!



1. Sewaktu penamaan calon di Johor Bharu tempoh hari, sahabat Salah turut serta mengikuti perarakan calon pembangkang, Dr. Boo Cheng Hau, Salahuddin Ayub dan Lim Kit Siang.

2. Namun, terdapat sekeping gambar ini telah menimbulkan tanda tanya buat semua.




3. Kenderaan daripada Singapura ini dengan plet nombor SGM 5667S berada di laluan tersebut dan dilekatkan dengan sebuah sticker Lim Kit Siang yang mempunyai logo PAP dan PAS.

4. Ketika ini mungkin belum lagi ada satu keputusan yang DAP dibenarkan menggunakan logo sendiri. Maka dicanangkan sticker promosi sebegini.

5. Persoalan yang timbul adalah mengapa kenderaan yang dimiliki oleh warga Singapura ini menampal sticker Lim Kit Siang.

6. Jelas menunjukkan bahawa benarlah jentera PAP dari Singapura telah mula memasuki Johor untuk berkempen untuk DAP.

7. Sejauh manakah pengaruh jentera PAP ini dapat mempengaruhi pengundi di Malaysia, kita saksikanlah dalam tempoh 3, 4 hari yang mendatang ini.

8. Gunakanlah Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!



3 comments:

Anonymous said...

tak semestinya PAP yang dalang ni semua..sebagaimana aku benci kat PAP,tapi ni mungkin individu yang bekerja di Sgpura tapi pulang untuk mengundi

Anonymous said...

Ramai rakyat Malaysia keturunan Cina dah jadi PR Singapore. Mereka curi kerja orang local yang post bergaji tinggi sebab tu mampu ada kereta. Kalau Cina Singapore umur 40 kebawah tak boleh berbahasa Melayu. Itu bezakan Cina Malaysia & Cina Singapore

Anonymous said...

Yup..agree with you..Ramai juga da jadi rakyat Sgpura..Yang sedihnya aku saya lihat,melayu di Malaysia sedang dibodoh bodohkan oleh DAP..DAP tunggu je masa BN tumbang lepas tu dia akan bergabung dengan PAP di Sgpura..tapi sayangnya,melayu dia Malayia tak sedar..aku doakan yang terbak buat Malaysia..