May 1, 2013

#PRU13 #TolakPR : Pendedahan Musuh Sebenar Barisan Nasional



1. Malaysia ketika ini sedang menghampiri satu tarikh yang akan mencorakkan masa depan negara biar apapun keputusan PRU-13 kelak.

2. Tarikh 5 Mei bakal tersemat di dalam lipatan sejarah negara samada negara kerdil ini masih mampu meneruskan legasi pemimpin terdahulu ataupun sungkur kepada penjajahan alaf baru.

3. Tawaran dari Pembangkang dilihat sangat menarik dan menjanjikan apa yang rakyat mahu tetapi bukannya apa yang rakyat perlu.

4. Di dalam usaha untuk mempertahankan kedaulatan negara, BN terpaksa menilai antara keperluan dan kehendak rakyat dan penilaian ini harus dibuat dengan teliti agar masa depan negara akan terus terjamin.

5. Tidak semestinya apa yang rakyat mahu itu adalah apa yang rakyat perlu. Tetapi pembangkang tidak ambil kira itu semua malahan bertindak secara populis semata-mata mahukan Putrajaya, mahukan kuasa.

6. Di dalam permainan populis seperti ini sememangnya BN ketinggalan. Tidak sanggup untuk BN melakukan dan menjanjikan perkara yang bakal menghancurkan masa depan negara dan pada masa yang sama tidak sanggup juga untuk membiarkan Pembangkang meracuni pemikiran masyarakat Malaysia.

7. Ini adalah permainan persepsi yang diungguli oleh Pembangkang. Strategi yang diadaptasi daripada barat terutamanya daripada Republikan US dan CANVAS (Centre of Applied Non-Violence Action and Strategy).

8. Kehadiran beberapa agen asing daripada luar negara juga menambahkan kesulitan negara ini untuk mempertahankan keselamatan.

9. Sekiranya dilihat secara gambaran besar, sebenarnya Malaysia diserang oleh pelbagai pihak dari seluruh dunia. Yang menjadi barisan hadapan kepada serangan ini adalah PKR, DAP dan PAS.

10. Lapisan kedua pula terdiri daripada barisan NGO seperti Majlis Peguam, BERSIH, Suaram dan lain-lain. Seterusnya, yang mempromosikan mereka ini adalah barisan media seperti MalaysiaKini, Harakah dan lain-lain.

11.Lapisan ke-4 pula terdiri daripada NGO-NGO antarabangasa seperti NED, Konrad, Open Society dan lain-lain yang menyalurkan dana dan kemahiran kepada lapisan 3, 2 dan 1.

12. Lapisan yang terakhir adalah tangan-tangan ghaib yang menggerakkan NGO antarabangsa ini dan sekiranya dikaji dengan lebih mendalam, 3 nama utama akan muncul dalam apa situasi sekalipun iaitu; Rockefeller, Soros dan Rothschild.

13. Persamaan antara mereka ini adalah satu iaitu Yahudi yang pernah melarikan diri daripada Perang Dunia II dan mempunyai misi untuk membalas dendam terhadap dunia.

14. Tidak mustahillah jika sebuah gereja di Israel boleh mendoakan kemenangan Pembangkangdi Malaysia untuk PRU-13 ini.

14. Gunakan Hak Untuk Berfikir Sebelum Hak Untuk Bersuara!





No comments: